dc.contributor.author |
Кавуновський, Владислав Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-29T08:47:32Z |
|
dc.date.available |
2024-05-29T08:47:32Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кавуновський В. О. Дослідження особистісних факторів споживачів : курсова робота / В. О. Кавуновський ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 26 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6105 |
|
dc.description.abstract |
Метою цієї курсової роботи є дослідження особистісних факторів, які впливають на споживацьку поведінку. Об'єктом є споживачі, їхні особистісні характеристики та їх вплив на споживацьку поведінку. Новизна цієї курсової роботи полягає в зосередженні на дослідженні взаємозв'язку між особистісними факторами та споживацькою поведінкою, а також у застосуванні отриманих результатів для практичного використання в сфері маркетингу та менеджменту. Наш підхід дозволяє зрозуміти, як аспекти особистості впливають на ринкові стратегії та як це може бути використано для підвищення конкурентоспроможності підприємств. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
поведінка споживача |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
маркетинг та менеджмент |
en_US |
dc.title |
Дослідження особистісних факторів споживачів |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |