Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кавуновський, Владислав Олександрович
dc.date.accessioned 2024-05-29T08:47:32Z
dc.date.available 2024-05-29T08:47:32Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кавуновський В. О. Дослідження особистісних факторів споживачів : курсова робота / В. О. Кавуновський ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 26 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6105
dc.description.abstract Метою цієї курсової роботи є дослідження особистісних факторів, які впливають на споживацьку поведінку. Об'єктом є споживачі, їхні особистісні характеристики та їх вплив на споживацьку поведінку. Новизна цієї курсової роботи полягає в зосередженні на дослідженні взаємозв'язку між особистісними факторами та споживацькою поведінкою, а також у застосуванні отриманих результатів для практичного використання в сфері маркетингу та менеджменту. Наш підхід дозволяє зрозуміти, як аспекти особистості впливають на ринкові стратегії та як це може бути використано для підвищення конкурентоспроможності підприємств. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject поведінка споживача en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject маркетинг та менеджмент en_US
dc.title Дослідження особистісних факторів споживачів en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу