Repository of
Kyiv National Linguistic University

Розробка стратегії росування продукції підприємства на основі роботи з ключовими клієнтами

Show simple item record

dc.contributor.author Гриццишин, Дмитро Анатолійович
dc.date.accessioned 2019-12-06T12:53:17Z
dc.date.available 2019-12-06T12:53:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Грицишин Д. А. Розробка стратегії росування продукції підприємства на основі роботи з ключовими клієнтами : магістерська робота /Д. А. Грицишин ; наук. кер. Л. Ф. Романенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 109 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/610
dc.description.abstract Актуальність теми. У виробничо-збутовій діяльності підприємств стратегія відображає систему запланованих дій, спрямованих на перетворення підприємства з його існуючого стану в майбутнє його бачення у перспективному часовому моменті. У функціонуванні суб’єктів ринкових відносин застосовуються функціональні маркетингові стратегії щодо продукту, ціни, комунікацій тощо. Водночас, необхідно сказати, що ні досконала товарна стратегія, ні обгрунтована цінова політика й якісно обрана система розподілу не здатні забезпечити певного економічного результату виробничо-збутовим компаніям без ефективної системи реалізації стратегій просування. Ефективна система просування продукції фірм та організацій покликана не лише надати покупцям необхідні знання про характеристики й якості товарів/послуг, умов їх споживання, параметрів конкурентної пропозиції, а й викликати доброзичливе ставлення цільового ринку, створити атмосферу розуміння, зрозумілості та довіри між виробничими компаніями, покупцями і суспільством. Об’єктивна потреба використання політики просування зумовлюється відмінностями сучасного етапу ринкового, що значно розширюють сферу їх використання. Стратегія просування продукції на ринку має здійснюватися так, щоб пропонована інформація мотивувала дії того, кому для кого вона адресована. А це можливо тоді, коли усі сторони комунікативного процесу мають впевненість в тому, що рішення і певні дії на базі двостороннього інформаційного зв’язку поращать ситуацію. В найбільшому виграші від використання двостороннього процесу маркетингових комунікацій компанії залишаються у випадку сформованого за їх рахунок сприятливого іміджу в очах людей та на основі зростання власної частки ринку, а покупці, – користуючись товарами й послугами того асортименту та якості, які в їхній свідомості є найкращими та найбільш прийнятними. Тому дослідження механізмів розробки стратегії просування продукції підприємства на основі роботи з ключовими клієнтами в сучасних умовах є актуальною проблемою. en_US
dc.subject продукція фірми en_US
dc.subject імідж організації en_US
dc.subject имидж организации en_US
dc.subject рекламна кампанія en_US
dc.subject продукция фирмы en_US
dc.subject рекламная кампания en_US
dc.subject products of the company en_US
dc.subject image of the organization en_US
dc.subject advertising campaign en_US
dc.title Розробка стратегії росування продукції підприємства на основі роботи з ключовими клієнтами en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account