dc.contributor.author |
Колісніченко, Інна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T09:05:53Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T09:05:53Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Колісніченко І. О. Маркетингові дослідження комунікаційних звернень : курсова робота / І. О. Колісніченко; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 28 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6148 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи - аналіз сучасних підходів до с, їхніх інструментів та стратегій, а також стратегії, що розробляються для досягнення ефективних комунікаційних звернень. У курсовій роботі будуть використані такі методи дослідження, як аналіз наукової літератури, кейс-стаді, порівняльний аналіз. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
комунікація |
en_US |
dc.title |
Маркетингові дослідження комунікаційних звернень |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |