dc.contributor.author |
Лазебна, Єкатерина Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T09:34:40Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T09:34:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лазебна Є. Р. Використання аудіовізуальних засобів навчання з метою формування німецькомовної лексичної компетентності у говорінні учнів 6-го класу : курсова робота / Є. Р. Лазебна ; наук. кер. В. П. Свиридюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 38 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6154 |
|
dc.description.abstract |
У сучасних умовах розвитку освіти та постійної потреби у вдосконаленні
навчального процесу, використання аудіовізуальних засобів для формування
лексичної компетентності учнів німецької мови у говорінні стає надзвичайно
актуальним. Обґрунтованим фактором для вибору цієї теми є необхідність
використання аудіовізуальних засобів навчання для успішного формування
лексичної компетентності в німецькій мові серед учнів 6-го класу.
В першому розділі роботи досліджено поняття "аудіовізуальні засоби навчання"
та їхню роль у навчальному процесі зокрема з огляду на формування лексичної
компетентності. Також проаналізовано методи та прийоми роботи з
аудіовізуальними матеріалами, спрямовані на досягнення виховних та
навчальних цілей.
В другому розділі роботи проведено експериментальне дослідження, в ході
якого використовувалися методи анкетування та спостереження. Оцінювалася
ефективність використання аудіовізуальних засобів у навчанні німецької мови та
їх вплив на формування лексичної компетентності учнів 6-го класу. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
аудіовізуальні засоби |
en_US |
dc.subject |
навчання |
en_US |
dc.subject |
німецька мова |
en_US |
dc.subject |
лексична компетентність |
en_US |
dc.subject |
учні |
en_US |
dc.subject |
говоріння |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
методика навчання |
en_US |
dc.subject |
інтерактивність |
en_US |
dc.subject |
педагогічні методи |
en_US |
dc.subject |
анкетування |
en_US |
dc.subject |
спостереження |
en_US |
dc.subject |
використання технологій |
en_US |
dc.subject |
вивчення іноземної мови |
en_US |
dc.subject |
audiovisual aids |
en_US |
dc.subject |
education |
en_US |
dc.subject |
German language |
en_US |
dc.subject |
lexical competence |
en_US |
dc.subject |
students |
en_US |
dc.subject |
speaking |
en_US |
dc.subject |
effectiveness |
en_US |
dc.subject |
teaching methodology |
en_US |
dc.subject |
interactivity |
en_US |
dc.subject |
pedagogical methods |
en_US |
dc.subject |
surveys |
en_US |
dc.subject |
observation |
en_US |
dc.subject |
technology utilization |
en_US |
dc.subject |
foreign language learning |
en_US |
dc.title |
Використання аудіовізуальних засобів навчання з метою формування німецькомовної лексичної компетентності у говорінні учнів 6-го класу |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |