dc.contributor.author |
Палига, Ольга Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T11:47:16Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T11:47:16Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Палига О. В. Особливості перекладу рекламних текстів = Peculiarities of advertising translation : курсова робота / О. В. Палига ; наук. кер. Х. Б. Мелько ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 46 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6172 |
|
dc.description.abstract |
Курсову роботу присвячено особливостям перекладу рекламних текстів. Представлені основні поняття в галузі реклами, описано існуючі трансформації при перекладі рекламних текстів у медіа дискурсі, проаналізовано зразок рекламного промо, та здійснено перекладацький аналіз фактичного матеріалу дослідження. Крім
того у курсовій роботі намальовано діаграму, що містить можливі трансформації комерційних текстів при перекладі. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
переклад |
en_US |
dc.subject |
перекладацький аналіз |
en_US |
dc.subject |
рекламні тексти |
en_US |
dc.subject |
медіа дискурс |
en_US |
dc.subject |
лого |
en_US |
dc.subject |
комерційні тексти |
en_US |
dc.title |
Особливості перекладу рекламних текстів |
en_US |
dc.title.alternative |
Peculiarities of advertising translation |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |