Repository of
Kyiv National Linguistic University

Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТМ «Carlsberg»)

Show simple item record

dc.contributor.author Матюхова, Анастасія Андріївна
dc.date.accessioned 2024-06-03T09:15:36Z
dc.date.available 2024-06-03T09:15:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Матюхова А. А. Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТМ «Carlsberg») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / А. А. Матюхова ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - 36 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6176
dc.description.abstract Актуальність даного дослідження обумовлена зростаючою потребою підприємств у швидкому та надійному зборі даних для адаптації до швидкоплинних ринкових умов. У зв'язку з розвитком цифрових технологій, опитування стали ще більш доступними і ефективними, дозволяючи охоплювати широку аудиторію з мінімальними витратами часу та ресурсів. Вивчення методології та ефективності опитувань сприятиме підвищенню якості маркетингових досліджень та прийняття більш обґрунтованих управлінських рішень. Метою даної курсової роботи є аналіз опитувань як найбільш поширеного методу маркетингових досліджень, вивчення їхньої ефективності та визначення основних напрямів їхнього використання в сучасній маркетинговій практиці. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТМ «Carlsberg») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account