dc.contributor.author |
Матюхова, Анастасія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T09:15:36Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T09:15:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Матюхова А. А. Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТМ «Carlsberg») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / А. А. Матюхова ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - 36 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6176 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність даного дослідження обумовлена зростаючою потребою підприємств у швидкому та надійному зборі даних для адаптації до швидкоплинних ринкових умов. У зв'язку з розвитком цифрових технологій, опитування стали ще більш доступними і ефективними, дозволяючи охоплювати широку аудиторію з мінімальними витратами часу та ресурсів. Вивчення методології та ефективності опитувань сприятиме підвищенню якості маркетингових досліджень та прийняття більш обґрунтованих управлінських рішень.
Метою даної курсової роботи є аналіз опитувань як найбільш поширеного методу маркетингових досліджень, вивчення їхньої ефективності та визначення основних напрямів їхнього використання в сучасній маркетинговій практиці. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.title |
Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТМ «Carlsberg») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |