Repository of
Kyiv National Linguistic University

Дослідження конкурентного середовища на конкретному ринку (на прикладі ринку маркетплейсів України)

Show simple item record

dc.contributor.author Стецюк, Аліна Юріївна
dc.date.accessioned 2024-06-03T09:17:23Z
dc.date.available 2024-06-03T09:17:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Стецюк А. Ю. Дослідження конкурентного середовища на конкретному ринку (на прикладі ринку маркетплейсів України) : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / А. Ю. Стецюк ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - 31 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6178
dc.description.abstract Курсова робота присвячена дослідженню конкурентного середовища на конкретному ринку, а саме ринку маркетплейсів в Україні. Мета її полягає в аналізі цього ринку для з'ясування його впливу на економіку країни та визначення шляхів подальшого розвитку. Курсова робота спрямована на вивчення рівня концентрації галузі, конкурентних сил, обсягів продажів та їхнього впливу на економічний розвиток. Мета дослідження полягає в аналізі конкурентного середовища на прикладі ринку маркетплейсів в Україні з метою вивчення його впливу на економіку країни та визначення шляхів подальшого розвитку. Дослідження конкурентного середовища на прикладі ринку маркетплейсів в Україні є актуальною та важливою темою у контексті сучасної економіки. Метою цього дослідження є аналіз конкурентного середовища та виявлення його впливу на економіку країни. Загальний рівень концентрації галузі в українському сегменті маркетплейсів свідчить про наявність кількох великих учасників, які контролюють значну частину ринку. Високий рівень конкуренції характеризується інтенсивними змаганнями між цими учасниками. Однак деякі компанії мають суттєву впливовість через свою ринкову позицію та обсяги продажів. Дослідження цього ринку відкриває можливості для розвитку бізнесу та визначення стратегій для підвищення його ефективності. Аналіз конкурентного середовища допомагає у зрозумінні основних факторів, які впливають на ринок маркетплейсів, і розробці стратегій для успішного конкурування на ньому. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Дослідження конкурентного середовища на конкретному ринку (на прикладі ринку маркетплейсів України) en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account