Repository of
Kyiv National Linguistic University

Процес і зміст етапів маркетингового дослідження

Show simple item record

dc.contributor.author Чебоненко, Марія Олексіївна
dc.date.accessioned 2024-06-03T09:18:21Z
dc.date.available 2024-06-03T09:18:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Чебоненко М. О. Процес і зміст етапів маркетингового дослідження : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / М. О. Чебоненко ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - 26 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6179
dc.description.abstract Курсова робота підкреслює значення маркетингових досліджень у прийнятті обґрунтованих стратегічних рішень та адаптації компанії до швидко змінних умов ринку. Рекомендації, розроблені на основі аналізу, надають Versace інструменти для зміцнення їх ринкової позиції та підвищення конкурентоспроможності у галузі моди та розкоші. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Процес і зміст етапів маркетингового дослідження en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account