dc.contributor.author |
Чебоненко, Марія Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T09:18:21Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T09:18:21Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Чебоненко М. О. Процес і зміст етапів маркетингового дослідження : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / М. О. Чебоненко ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - 26 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6179 |
|
dc.description.abstract |
Курсова робота підкреслює значення маркетингових досліджень у прийнятті обґрунтованих стратегічних рішень та адаптації компанії до швидко змінних умов ринку. Рекомендації, розроблені на основі аналізу, надають Versace інструменти для зміцнення їх ринкової позиції та підвищення конкурентоспроможності у галузі моди та розкоші. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.title |
Процес і зміст етапів маркетингового дослідження |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |