dc.contributor.author |
Олейнікова, Катерина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T12:51:18Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T12:51:18Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Олейнікова К. В. Цінова політика підприємства (на прикладі компанії Київхліб) : курсова робота / К. В. Олейнікова ; наук. кер. Н. І. Решетник ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 27 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6191 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної курсової роботи є детальний аналіз цінової політики ТОВ «Київхліб» з метою виявлення основних напрямків її оптимізації для підвищення ефективності роботи підприємства.
Завдання курсової роботи:
- розглянути теоретичні підходи до аналізу цінової політики підприємства;
- вивчити сутність ціни як економічної категорії, її функції та види;
- проаналізувати фактори, що впливають на формування цінової політики підприємства;
- здійснити детальний аналіз цінової політики ТОВ «Київхліб»;
- розробити рекомендації щодо оптимізації цінової політики з метою покращення її ефективності. Дослідження базується на класичних і сучасних економічних теоріях ціноутворення та цінової політики, включаючи теорії монопольного ціноутворення, конкурентної цінової стратегії, психологічного ціноутворення, а також теорії еластичності попиту і пропозиції. Також застосовуються теоретичні висновки з праць видатних економістів і маркетологів, що спеціалізуються на стратегічному управлінні та маркетингу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Цінова політика підприємства (на прикладі компанії Київхліб) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |