Короткий опис(реферат):
Метою даної курсової роботи є детальний аналіз цінової політики ТОВ «Київхліб» з метою виявлення основних напрямків її оптимізації для підвищення ефективності роботи підприємства.
Завдання курсової роботи:
- розглянути теоретичні підходи до аналізу цінової політики підприємства;
- вивчити сутність ціни як економічної категорії, її функції та види;
- проаналізувати фактори, що впливають на формування цінової політики підприємства;
- здійснити детальний аналіз цінової політики ТОВ «Київхліб»;
- розробити рекомендації щодо оптимізації цінової політики з метою покращення її ефективності. Дослідження базується на класичних і сучасних економічних теоріях ціноутворення та цінової політики, включаючи теорії монопольного ціноутворення, конкурентної цінової стратегії, психологічного ціноутворення, а також теорії еластичності попиту і пропозиції. Також застосовуються теоретичні висновки з праць видатних економістів і маркетологів, що спеціалізуються на стратегічному управлінні та маркетингу.