Abstract:
Мета дослідження: Дослідити теоретичні основи організації торгівлі із застосуванням інформаційних технологій, проаналізувати використання ІТ у діяльності ТОВ «Нова пошта», а також оцінити ефективність їх застосування компанією та доцільність розробки інформаційної системи для логістичної органіізації, розробити рекомендації щодо вдосконалення використання інноваційних технологій у діяльності підприємства «Нова Пошта».
Завдання дослідження: Розкрити сутність та особливості класифікації інформаційних технологій, що застосовуються у сфері торгівлі; проаналізувати роль інформаційних технологій у підтримці діяльності торгових компаній, включаючи автоматизацію процесів, оптимізацію ланцюга постачання та покращення обслуговування клієнтів; вивчити поточні тенденції розвитку інформаційних технологій у сфері торгівлі, зокрема, використання штучного інтелекту, аналітики даних та інших інноваційних рішень; оцінити вплив інформаційних технологій на конкурентоспроможність та стратегічне планування торгових компаній.