dc.contributor.author |
Буренкова, Анастасія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T13:12:00Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T13:12:00Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Буренкова А. В. Самооцінка як фактор соціальної адаптації особистості : курсова робота з педагогіки / А. В. Буренкова ; наук. кер. К. В. Годлевська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 29 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6196 |
|
dc.description.abstract |
В умовах зростання вимог суспільства до студентів та випускників закладу загальної середньої освіти проблема самооцінки набуває особливої актуальності. Суспільна та педагогічна значущість проблеми зумовили вибір теми курсової роботи «Самооцінка як фактор соціальної адаптації особистості».
У першому розділі роботи обґрунтовано сутність самооцінки, визначено її головні фактори, чим зумовлена, види та визначення. Проаналізовані статті різних науковців, забраний матеріал на їх визначеннях та роздумах.
У другому розділі розкрито аналіз зібраних даних про самооцінку студентів вищого навчального закладу. Визначено їх середній рівень самооцінки, визначено, як учні самі себе описують та проявляють.
Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, двох таблиць. Обсяг роботи складає 25 сторінок. У списку використаної літератури нараховується 20 джерел. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
самооцінка |
en_US |
dc.subject |
самосприйняття |
en_US |
dc.subject |
аналіз |
en_US |
dc.subject |
власне ставлення |
en_US |
dc.subject |
соціум |
en_US |
dc.subject |
студент |
en_US |
dc.subject |
особистість |
en_US |
dc.subject |
self-esteem |
en_US |
dc.subject |
self-perception |
en_US |
dc.subject |
analysis |
en_US |
dc.subject |
own attitude |
en_US |
dc.subject |
society |
en_US |
dc.subject |
student |
en_US |
dc.subject |
personality |
en_US |
dc.title |
Самооцінка як фактор соціальної адаптації особистості |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |