dc.contributor.author |
Макаренко, Софія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T13:14:43Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T13:14:43Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Макаренко С. І. Шляхи розвитку пізнавального інтересу учнів у процесі вивчення іноземної мови : курсова робота з педагогіки / С. І. Макаренко ; наук. кер. К. В. Годлевська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 31 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6199 |
|
dc.description.abstract |
Спілкування іноземними мовами - компетентність, визначальна у житті сучасної людини. Знання іноземної мови, зокрема, англійської відкриває перед людиною велику кількість можливостей в професійній діяльності й повсякденному житті. Пізнавальний інтерес - необхідна умова для системного вивчення іноземної мови, адже він мотивує учнів до інтелектуальної діяльності. Отже, тема курсової роботи “Шляхи розвитку пізнавального інтересу учнів у процесі вивчення іноземної мови” - актуальна й важлива для сучасної педагогіки.
У першому розділі роботи розкрито сутність поняття “пізнавальний інтерес” у педагогіці. Проаналізовано дослідження відомих педагогів на тему розвитку пізнавального інтересу. Описано етапи формування пізнавального інтересу. Розкрито та проаналізовано умови та методи розвитку пізнавального інтересу учнів.
У другому розділі проаналізовано результати дослідження методу ігрового навчання. Розкрито особливості застосування методів розвитку пізнавального інтересу учнів у середній школі. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
пізнавальний інтерес |
en_US |
dc.subject |
пізнавальна активність |
en_US |
dc.subject |
мотивація |
en_US |
dc.subject |
інтерактивні методи навчання |
en_US |
dc.subject |
cognitive interest |
en_US |
dc.subject |
cognitive activity |
en_US |
dc.subject |
motivation |
en_US |
dc.subject |
interactive learning methods |
en_US |
dc.title |
Шляхи розвитку пізнавального інтересу учнів у процесі вивчення іноземної мови |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |