dc.contributor.author |
Маркіна, Софія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-04T09:45:22Z |
|
dc.date.available |
2024-06-04T09:45:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Маркіна С. О. Психолого-педагогічні основи білінгвального навчання : курсова робота з педагогіки / С. О. Маркіна ; наук. кер. К. В. Годлевська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 33 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6235 |
|
dc.description.abstract |
Робота присвячена дослідженню психолого-педагогічних основ білінгвального навчання, що є актуальним в умовах глобалізації та зростаючої потреби у володінні кількома мовами. Основна мета роботи полягає в аналізі психологічних та педагогічних аспектів, які впливають на ефективність білінгвального навчання.
У першому розділі роботи визначено поняття білінгвізму в науково-методичних дослідженнях, досліджений історичний аналіз розвитку білінгвального навчання учнів, досліджені методи та прийоми навчання у білінгвальному середовищі.
У другому розділі роботи розкрито особливості організації навчального
процесу у білінгвальних класах, визначено роль вчителя та педагогічні підходи
в білінгвальному навчанні.
Результати дослідження можуть використовуватися педагогами і
методистам: для розробки та впровадження ефективних методик навчання;
батькам – для розуміння процесу та переваг білінгвального виховання. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
білінгвальне навчання |
en_US |
dc.subject |
білінгвізм |
en_US |
dc.subject |
психологічні аспекти |
en_US |
dc.subject |
педагогічні аспекти |
en_US |
dc.subject |
методологія викладання |
en_US |
dc.subject |
інтегровані навчальні програми |
en_US |
dc.subject |
підготовка педагогів |
en_US |
dc.title |
Психолого-педагогічні основи білінгвального навчання |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |