Короткий опис(реферат):
Робота присвячена дослідженню психолого-педагогічних основ білінгвального навчання, що є актуальним в умовах глобалізації та зростаючої потреби у володінні кількома мовами. Основна мета роботи полягає в аналізі психологічних та педагогічних аспектів, які впливають на ефективність білінгвального навчання.
У першому розділі роботи визначено поняття білінгвізму в науково-методичних дослідженнях, досліджений історичний аналіз розвитку білінгвального навчання учнів, досліджені методи та прийоми навчання у білінгвальному середовищі.
У другому розділі роботи розкрито особливості організації навчального
процесу у білінгвальних класах, визначено роль вчителя та педагогічні підходи
в білінгвальному навчанні.
Результати дослідження можуть використовуватися педагогами і
методистам: для розробки та впровадження ефективних методик навчання;
батькам – для розуміння процесу та переваг білінгвального виховання.