Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маркіна, Софія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-04T09:45:22Z | |
dc.date.available | 2024-06-04T09:45:22Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Маркіна С. О. Психолого-педагогічні основи білінгвального навчання : курсова робота з педагогіки / С. О. Маркіна ; наук. кер. К. В. Годлевська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 33 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6235 | |
dc.description.abstract | Робота присвячена дослідженню психолого-педагогічних основ білінгвального навчання, що є актуальним в умовах глобалізації та зростаючої потреби у володінні кількома мовами. Основна мета роботи полягає в аналізі психологічних та педагогічних аспектів, які впливають на ефективність білінгвального навчання. У першому розділі роботи визначено поняття білінгвізму в науково-методичних дослідженнях, досліджений історичний аналіз розвитку білінгвального навчання учнів, досліджені методи та прийоми навчання у білінгвальному середовищі. У другому розділі роботи розкрито особливості організації навчального процесу у білінгвальних класах, визначено роль вчителя та педагогічні підходи в білінгвальному навчанні. Результати дослідження можуть використовуватися педагогами і методистам: для розробки та впровадження ефективних методик навчання; батькам – для розуміння процесу та переваг білінгвального виховання. | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т. | en_US |
dc.subject | білінгвальне навчання | en_US |
dc.subject | білінгвізм | en_US |
dc.subject | психологічні аспекти | en_US |
dc.subject | педагогічні аспекти | en_US |
dc.subject | методологія викладання | en_US |
dc.subject | інтегровані навчальні програми | en_US |
dc.subject | підготовка педагогів | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні основи білінгвального навчання | en_US |
dc.type | Other | en_US |