Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Діденко, Анастасія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-06T15:06:57Z | |
dc.date.available | 2024-06-06T15:06:57Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Діденко А. І. Культурно-пізнавальний туризм на Південному Кавказі : кваліфікаційна робота бакалавра / А. І. Діденко ; наук. кер. І. М. Лебедєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 62 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6326 | |
dc.description.abstract | В дипломній роботі проаналізовано інформаційні джерела пов’язані зі станом та перспективами розвитку культурно-пізнавального туризму в країнах Південного Кавказу як дестинації зосередження унікальних кавказьких культур. Мета дипломної роботи є дослідити особливості культури Вірменії, Грузії та Азербайджану та їх вплив на розвиток економіки країн, міжнародного та внутрішнього туризму. Головними завданнями дослідження є дослідити основні прояви культурно-пізнавального туризму, його історичний розвиток у світі, розглянути основні культурно-історичні об’єкти в кожній з трьох країн Кавказу, а також описати основні чинники культурно-пізнавального туризму: музеї, фестивалі, національну кухню та особливості гостинності, а також зробити висновки щодо перспектив розвитку культурно-пізнавального туризму в Південному Кавказі, його потенціалу для залучення туристів, спільні та окремі риси між країнами, можливості та загрози розвитку культурного туризму та шляхи їх вирішення. Об’єктом дослідження є культурно-пізнавальний туризм, а предметом дослідження – чинники культурної ідентифікації Грузії, Вірменії та Азербайджану. Упродовж виконання дипломної роботи були застосовані такі методи дослідження як метод опису, статистичний метод, дедуктивний метод, методи синтезу та аналізу, а також метод абстрагування та узагальнення. Дана праця містить декілька тлумачень культурно-пізнавального туризму та його проявів, описані пам’ятки світової матеріальної та нематеріальної спадщини кожної країни, національні музеї та фестивалі, а також зроблені висновки щодо зазначених проблем та перспектив у процесі провадження культурного туризму у Вірменії, Грузії та Азербайджані. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т | en_US |
dc.subject | educational tourism | en_US |
dc.subject | South Caucasus | en_US |
dc.subject | Armenia | en_US |
dc.subject | Georgia | en_US |
dc.subject | Azerbaijan | en_US |
dc.subject | навчально-пізнавальний туризм | en_US |
dc.subject | Південний Кавказ | en_US |
dc.subject | Вірменія | en_US |
dc.subject | Грузія | en_US |
dc.subject | Азербайджан | en_US |
dc.title | Культурно-пізнавальний туризм на Південному Кавказі | en_US |
dc.type | Other | en_US |