Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Павлова, Ольга Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-07T11:12:56Z | |
dc.date.available | 2024-06-07T11:12:56Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Павлова О. В. Розвиток сексуальної самосвідомості у дітей підліткового віку : кваліфікаційна робота бакалавра з психології / О. В. Павлова ; наук. кер. І. В. Каряка ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 48 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6354 | |
dc.description.abstract | Особливості вивчення розвитку сексуальної самосвідомості у різних галузях психологічних знань полягають у специфічних методах дослідження та теоретичних підходах. Наприклад, психологія розвитку досліджує етапи та фактори, що впливають на формування сексуальної самосвідомості, психологія особистості вивчає індивідуальні відмінності у цьому процесі, а соціальна психологія аналізує вплив оточуючого середовища на формування сексуальної ідентичності. Теоретичні підходи до вивчення розвитку сексуальної самосвідомості у підлітковому віці можуть включати біологічний, психосоціальний, когнітивний та культурний підходи. Біологічний підхід розглядає вплив фізіологічних процесів на сексуальний розвиток, психосоціальний аналізує взаємодію між психологічними та соціальними чинниками, когнітивний зосереджується на розумінні та сприйнятті сексуальності, а культурний враховує вплив культурних норм та цінностей на формування сексуальної ідентичності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити розвиток сексуальної самосвідомості у дітей підліткового віку. | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т. | en_US |
dc.title | Розвиток сексуальної самосвідомості у дітей підліткового віку | en_US |
dc.type | Other | en_US |