Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Роль реклами в просуванні бренду на українському ринку (на прикладі ТОВ «Євразійські паливні рішення»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гринчук, Іван Андрійович
dc.date.accessioned 2024-06-09T18:18:05Z
dc.date.available 2024-06-09T18:18:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гринчук І. А. Роль реклами в просуванні бренду на українському ринку (на прикладі ТОВ «Євразійські паливні рішення») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / І. А. Гринчук ; наук. кер. А. В. Рябчик ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 78 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6387
dc.description.abstract У сучасному світі, де конкуренція між компаніями надзвичайно висока, реклама стає вирішальним інструментом для підтримки та просування бренду на ринку. Особливо актуальним це питання стає в контексті українського ринку, який, незважаючи на свою динамічність, залишається вимогливим та конкурентним середовищем для здійснення бізнесу. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних положень, проведення аналізу, розробка методичних і практичних рекомендацій щодо ролі й організації реклами в просуванні бренду підприємства на українському ринку. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Роль реклами в просуванні бренду на українському ринку (на прикладі ТОВ «Євразійські паливні рішення») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу