dc.contributor.author |
Луковецька, Христина Романівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-09T18:27:04Z |
|
dc.date.available |
2024-06-09T18:27:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Луковецька Х. Р. Використання інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції (на прикладі ТОВ «Видавництво Старого Лева») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / Х. Р. Луковецька ; наук. кер. Н. В. Оленцевич; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 72 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6392 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення теоретичних аспектів використання інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції на підприємстві, аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Видавництво Старого Лева» та розробка пропозицій щодо його покращення. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Використання інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції (на прикладі ТОВ «Видавництво Старого Лева») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |