dc.contributor.author |
Однолько, Ксенія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-09T18:28:34Z |
|
dc.date.available |
2024-06-09T18:28:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Однолько К. О. Аналіз ринкових позицій підприємства та тенденції розвитку ринку (на прикладі ТОВ «Променергожилбуд») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / К. О. Однолько ; наук. кер. О. О. Брайловська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 67 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6393 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – виявлення ринкових позицій підприємства, дослідження тенденцій розвитку ринку та надання рекомендацій щодо покращення діяльності компанії.
Об’єкт дослідження – процес аналізу ринкових позицій підприємства та тенденцій розвитку ринку.
Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів аналізу ринкових позицій та тенденцій розвитку для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Аналіз ринкових позицій підприємства та тенденції розвитку ринку (на прикладі ТОВ «Променергожилбуд») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |