dc.contributor.author |
Омелянюк, Анна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-09T18:29:56Z |
|
dc.date.available |
2024-06-09T18:29:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Омелянюк А. О. Маркетингові стратегії просування освітніх послуг (на прикладі ЗВО «КНЛУ») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. О. Омелянюк ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 91 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6394 |
|
dc.description.abstract |
Мета дипломної полягає у дослідженні теоретико-методичних положень створення маркетингової стратегії для клієнтів ринку освітніх послуг. Для досягнення цієї мети було поставлено такі завдання:
1. визначити сутність та основні етапи створення маркетингової стратегії;
2. розкрити принципи створення маркетингової стратегії;
3. надати рекомендації щодо удосконалення процесу розвитку «КНЛУ»;
4. проаналізувати стан та тенденції ринку освітніх послуг України;
5. розробити маркетингову стратегію для “КНЛУ”;
6. проаналізувати діяльність “КНЛУ”;
7. проаналізувати споживачів. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Маркетингові стратегії просування освітніх послуг (на прикладі ЗВО «КНЛУ») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |