Repository of
Kyiv National Linguistic University

Маркетингові стратегії просування освітніх послуг (на прикладі ЗВО «КНЛУ»)

Show simple item record

dc.contributor.author Омелянюк, Анна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-06-09T18:29:56Z
dc.date.available 2024-06-09T18:29:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Омелянюк А. О. Маркетингові стратегії просування освітніх послуг (на прикладі ЗВО «КНЛУ») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. О. Омелянюк ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 91 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6394
dc.description.abstract Мета дипломної полягає у дослідженні теоретико-методичних положень створення маркетингової стратегії для клієнтів ринку освітніх послуг. Для досягнення цієї мети було поставлено такі завдання: 1. визначити сутність та основні етапи створення маркетингової стратегії; 2. розкрити принципи створення маркетингової стратегії; 3. надати рекомендації щодо удосконалення процесу розвитку «КНЛУ»; 4. проаналізувати стан та тенденції ринку освітніх послуг України; 5. розробити маркетингову стратегію для “КНЛУ”; 6. проаналізувати діяльність “КНЛУ”; 7. проаналізувати споживачів. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Маркетингові стратегії просування освітніх послуг (на прикладі ЗВО «КНЛУ») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account