Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Управління рекламною діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «КРАЙЗЕЛЬ – БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ришкова, Станіслава Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-06-09T18:38:11Z
dc.date.available 2024-06-09T18:38:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ришкова С. О. Управління рекламною діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «КРАЙЗЕЛЬ – БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / С. О. Ришкова ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 69 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6397
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи було проведення дослідження рекламної діяльності на підприємстві, шляхом розгляду та пошуку теоретичних і практичних аспектів. У подальшому, надання рекомендацій щодо покращення та удосконалення рекламної діяльності на ТОВ «КРАЙЗЕЛЬ – БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ». Перший розділ роботи містить теоретичний матеріал, де було розглянуто загальну сутність, методи та процес управління рекламною діяльністю, їх головні аспекти та значущість реклами для бізнесу. Також надання певних аргументів щодо забезпечення ефективної реклами для компанії. У другому розділі був детальний опис та надання інформації про компанію KREISEL. Також характеристика організаційного процесу маркетингової діяльності та управління рекламою. Було проведено SWOT-аналіз даного підприємства, детальний розгляд його конкурентів та конкурентних переваг, які можна використовувати у рекламних зверненнях. Третій розділ роботи містить рекомендації щодо покращення, вдосконалення та підвищення ефективності рекламної діяльності, на основі практичних матеріалів. Розроблено маркетинговий план, в якому є детальний опис важливих моментів, на які компанії слід звернути увагу. На його основі є можливість покращення рекламної діяльності на підприємстві. Висновки щодо рекламної діяльності на підприємстві дали розуміння, що в компанії хороші продажі, але низький рівень впізнаваності на ринку будівельних матеріалів, тож їм необхідно розробити чіткі підходи до покращення обізнаності про бренд. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Управління рекламною діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «КРАЙЗЕЛЬ – БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу