Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Особливості організації маркетингової діяльності в некомерційній організації (на прикладі ГО «Українські Студенти за Свободу»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русаков, Микита Андрійович
dc.date.accessioned 2024-06-09T18:39:50Z
dc.date.available 2024-06-09T18:39:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Русаков М. А. Особливості організації маркетингової діяльності в некомерційній організації (на прикладі ГО «Українські Студенти за Свободу») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / М. А. Русаков ; наук. кер. Н. В. Оленцевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 71 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6398
dc.description.abstract Метою роботи є обґрунтування пропозицій з поліпшення організації маркетингової діяльності в некомерційних організаціях. Побачити демонстрацію застосування маркетингової стратегії у громадській організації. Виявити можливості покращення проведення маркетингової діяльності та представлення себе на ринку. Об’єктом дослідження є процес організації маркетингової діяльності громадської організації. Предметом дослідження є інструменти і методи маркетингової діяльності громадської організації. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Особливості організації маркетингової діяльності в некомерційній організації (на прикладі ГО «Українські Студенти за Свободу») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу