dc.contributor.author |
Русаков, Микита Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-09T18:39:50Z |
|
dc.date.available |
2024-06-09T18:39:50Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Русаков М. А. Особливості організації маркетингової діяльності в некомерційній організації (на прикладі ГО «Українські Студенти за Свободу») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / М. А. Русаков ; наук. кер. Н. В. Оленцевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 71 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6398 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є обґрунтування пропозицій з поліпшення організації маркетингової діяльності в некомерційних організаціях. Побачити демонстрацію застосування маркетингової стратегії у громадській організації. Виявити можливості покращення проведення маркетингової діяльності та представлення себе на ринку.
Об’єктом дослідження є процес організації маркетингової діяльності громадської організації.
Предметом дослідження є інструменти і методи маркетингової діяльності громадської організації. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Особливості організації маркетингової діяльності в некомерційній організації (на прикладі ГО «Українські Студенти за Свободу») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |