dc.contributor.author |
Якимчук, Софія Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-09T18:41:32Z |
|
dc.date.available |
2024-06-09T18:41:32Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Якимчук С. С. Посилення конкурентних переваг організації маркетинговими інструментами (на прикладі ФОП Люлька Наталія Михайлівна) : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / С. С. Якимчук ; наук. кер. Ю. В. Глівінська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 67 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6399 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена маркетинговим інструментам, за допомогою яких можна посилити конкурентні переваги підприємства. Під час написання цієї роботи було досліджено конкурентоспроможність та загальну організаційно-економічну характеристику ФОП Люлька Наталія Михайлівна, проаналізовано маркетингове середовище та конкурентні переваги підприємства, запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових інструментів для посилення конкурентних переваг, а також обґрунтовано засоби маркетингових інструментів та запропоновано, як збільшити ефективність маркетингової діяльності компанії.
Результати дослідження були надані підприємству для подальшого застосування в маркетинговій діяльності ФОП Люлька Наталія Михайлівна. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
конкурентні переваги |
en_US |
dc.subject |
маркетингові інструменти |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
методи |
en_US |
dc.subject |
успішна діяльність |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
marketing activity |
en_US |
dc.subject |
competitive advantages |
en_US |
dc.subject |
marketing tools |
en_US |
dc.subject |
efficiency |
en_US |
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.subject |
methods |
en_US |
dc.subject |
successful activity |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.title |
Посилення конкурентних переваг організації маркетинговими інструментами (на прикладі ФОП Люлька Наталія Михайлівна) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |