dc.contributor.author |
Петренко, Софія Романівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-10T13:24:23Z |
|
dc.date.available |
2024-06-10T13:24:23Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Петренко С. Р. Маркетингові комунікації в управлінні комерційною діяльністю (на прикладі ТОВ «КЛОПОТЕНКО») : кваліфікаційна робота бакалавра з менеджменту / С. Р. Петренко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 58 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6424 |
|
dc.description.abstract |
Метою даного дослідження є виявлення оптимальних стратегій використання маркетингових комунікацій у управлінні комерційною діяльністю ТОВ «КЛОПОТЕНКО» з метою підвищення його конкурентоспроможності та успішного функціонування на ринку. Завдання дослідження полягає в аналізі та виявленні оптимальних стратегій використання маркетингових комунікацій для управління
комерційною діяльністю ТОВ «КЛОПОТЕНКО». |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Маркетингові комунікації в управлінні комерційною діяльністю (на прикладі ТОВ «КЛОПОТЕНКО») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |