dc.contributor.author |
Смоляр, Вікторія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-11T12:03:03Z |
|
dc.date.available |
2024-06-11T12:03:03Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Смоляр В. А. Дослідження конкурентноспроможності конкретного товару (на прикладі торгової марки «Живчик») : курсова робота з курсу "Маркетингові дослідження" / В. А. Смоляр ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 27 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6463 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність теми «Дослідження конкурентоспроможності товарів» на прикладі ТМ «Живчик» полягає в наступних причинах. По перше, у зв язку з посиленням конкуренції на ринку, важливим є дослідження факторів, що впливають на
конкурентоспроможність продукції, щоб компанія краще адаптувалась до
вимог ринку. По друге, аналіз конкурентних переваг ТМ «Живчик»
дозволить виявити її сильні та слаб кі сторони, а також можливості для
поліпшення якості й характеристик товару з урахуванням потреб
споживачів. По третє, отримані результати дослідження будуть
використані для прийняття управлінських рішень щодо підвищення
ефективності виробництва, маркетинг у та збуту з метою збільшення
обсягів продажів і прибутку. І по четверте, результати аналізу
конкурентоспроможності допоможуть визначити основні напрямки
підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах ринкової
економіки. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.title |
Дослідження конкурентноспроможності конкретного товару (на прикладі торгової марки «Живчик») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |