dc.description.abstract |
Навчально-методичний посібник покликаний допомогти студентам магістратури у самостійному оволодінні дисципліною «Історія методики навчання іноземних мов » в позааудиторний час. У навчально-методичному посібнику визначено мету, завдання і зміст дисципліни, подано рекомендації щодо підготовки до лекцій та їх конспектування і до практичних занять. Представлено зміст лекцій, плани практичних занять, сформульовано професійно-орієнтовані творчі завдання, основну літературу для опрацювання та додаткову, зокрема іноземними мовами, посилання на Інтернет-ресурси, завдання для самоконтролю та індивідуальні завдання. Крім того, до посібника включено глосарій англомовних термінів з історії методики навчання іноземних мов, анотації рекомендованих англомовних публікацій та відеолекцій з історії методики навчання іноземних мов. Розкрито особливості контролю, наведено зразок модульної контрольної роботи та орієнтовні питання і завдання до заліку. До додатків включено значний обсяг ілюстративного матеріалу, який сприяє кращому розумінню процесів становлення методики навчання іноземних мов як науки. Посібник може також бути використаний у викладанні дисципліни «Історія методики навчання іноземних мов» в аспірантурі. Посібник призначений студентам магістратури, які навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта, спеціалізації «Мова і література (англійська / німецька / французька / іспанська)», освітньо-професійних програм «Англійська / Німецька / Французька / Іспанська мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов і культур у вищих навчальних закладах» та «Викладання європейських мов на основі комбінованих технологій (англійська мова і друга західноєвропейська мова); майбутнім докторам філософії; викладачам закладів вищої освіти. |
en_US |