Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зорич, Вікторія Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-07-02T13:14:35Z
dc.date.available 2024-07-02T13:14:35Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Зорич В. В. Оцінювальні засоби в японських рекламних текстах : курсова робота / В. В. Зорич ; наук. кер. К. П. Кравець ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 35 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6848
dc.description.abstract Метою дослідження є виявлення особливостей вживання оцінювальних висловлювань, та явищ, повʼязаних з ними. Для виконання даної мети передбачаються такі завдання, як: 1. Проаналізувати теоретичні аспекти реклами. 2. Розглянути класифікацію рекламних текстів та їх оцінювальних висловів. 3. Опрацювати методологію досліджень оцінювальних висловлювань. 4. Дослідити особливості оцінювальних засобів в японській рекламікатегорії даних висловів на практиці. Практичне значення полягає в тому, що результати дослідженння можуть бути використані в курсіх з японської лінгвістики, стилістики, лексикології. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Оцінювальні засоби в японських рекламних текстах en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу