dc.contributor.author |
Зорич, Вікторія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-02T13:14:35Z |
|
dc.date.available |
2024-07-02T13:14:35Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Зорич В. В. Оцінювальні засоби в японських рекламних текстах : курсова робота / В. В. Зорич ; наук. кер. К. П. Кравець ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 35 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6848 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є виявлення особливостей вживання оцінювальних
висловлювань, та явищ, повʼязаних з ними. Для виконання даної мети передбачаються такі завдання, як:
1. Проаналізувати теоретичні аспекти реклами. 2. Розглянути класифікацію рекламних текстів та їх оцінювальних висловів. 3. Опрацювати методологію досліджень оцінювальних висловлювань. 4. Дослідити особливості оцінювальних засобів в японській рекламікатегорії
даних висловів на практиці. Практичне значення полягає в тому, що результати дослідженння можуть
бути використані в курсіх з японської лінгвістики, стилістики, лексикології. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Оцінювальні засоби в японських рекламних текстах |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |