Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Явище омонімії в рекламному дискурсі сучасної китайської мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антонова, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-07-09T12:14:40Z
dc.date.available 2024-07-09T12:14:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Антонова Ю. О. Явище омонімії в рекламному дискурсі сучасної китайської мови : курсова робота з китайської філології / Ю. О. Антонова ; наук. кер. І. О. Костанда ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 37 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6915
dc.description.abstract Омонімія, як одне з фундаментальних явищ лінгвістики, виявляє свою важливість у різних аспектах мовного аналізу та комунікації. У сучасному світі, де взаємодія між культурами та мовами стає все більш інтенсивною, розуміння омонімії та її впливу на комунікативні процеси має важливе значення. Особливо це стосується сфери реклами, яка визначається не лише вмінням привернути увагу споживача, але й точністю передачі повідомлення та уникненням можливих непорозумінь. Курсова робота присвячена вивченню явища омонімії у сучасній китайській мові. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Явище омонімії в рекламному дискурсі сучасної китайської мови en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу