dc.contributor.author |
Антонова, Юлія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-09T12:14:40Z |
|
dc.date.available |
2024-07-09T12:14:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Антонова Ю. О. Явище омонімії в рекламному дискурсі сучасної китайської мови : курсова робота з китайської філології / Ю. О. Антонова ; наук. кер. І. О. Костанда ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 37 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6915 |
|
dc.description.abstract |
Омонімія, як одне з фундаментальних явищ лінгвістики, виявляє свою важливість у різних аспектах мовного аналізу та комунікації. У сучасному світі, де взаємодія між культурами та мовами стає все більш інтенсивною, розуміння омонімії та її впливу на комунікативні процеси має важливе значення. Особливо це стосується сфери реклами, яка визначається не лише вмінням привернути увагу споживача, але й точністю передачі повідомлення та уникненням можливих непорозумінь.
Курсова робота присвячена вивченню явища омонімії у сучасній китайській мові. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.title |
Явище омонімії в рекламному дискурсі сучасної китайської мови |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |