Repository of
Kyiv National Linguistic University

Явище омонімії в рекламному дискурсі сучасної китайської мови

Show simple item record

dc.contributor.author Антонова, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-07-09T12:14:40Z
dc.date.available 2024-07-09T12:14:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Антонова Ю. О. Явище омонімії в рекламному дискурсі сучасної китайської мови : курсова робота з китайської філології / Ю. О. Антонова ; наук. кер. І. О. Костанда ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 37 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6915
dc.description.abstract Омонімія, як одне з фундаментальних явищ лінгвістики, виявляє свою важливість у різних аспектах мовного аналізу та комунікації. У сучасному світі, де взаємодія між культурами та мовами стає все більш інтенсивною, розуміння омонімії та її впливу на комунікативні процеси має важливе значення. Особливо це стосується сфери реклами, яка визначається не лише вмінням привернути увагу споживача, але й точністю передачі повідомлення та уникненням можливих непорозумінь. Курсова робота присвячена вивченню явища омонімії у сучасній китайській мові. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Явище омонімії в рекламному дискурсі сучасної китайської мови en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account