Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Засоби утворення слоганів в китайськомовній рекламі (на основі рекламного дискурсу)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дуганова, Анастасія Русланівна
dc.date.accessioned 2024-07-09T12:18:04Z
dc.date.available 2024-07-09T12:18:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дуганова А. Р. Засоби утворення слоганів в китайськомовній рекламі (на основі рекламного дискурсу) : курсова робота з китайської філології / А. Р. Дуганова ; наук. кер. І. О. Костанда ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 29 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6919
dc.description.abstract В сучасному світі, реклами китайськомовного сегменту, займають особливе місце. З розвитком китайської економіки та, загалом, зростання впливу Китаю на глобальні ринки, попит на дієві засоби китайськомовної реклами стає ще більш актуальним. У даному контексті дослідження та аналіз засобів сворення китайськомовних слоганів в рекламі має велике значення для компаній, що прагнуть вдало просувати свою продукцію на китайському ринку. У даній роботі розглядатимуться засоби, за допомогою яких ствоюрються слогани в китайськомовній рекламі. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Засоби утворення слоганів в китайськомовній рекламі (на основі рекламного дискурсу) en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу