dc.contributor.author |
Дуганова, Анастасія Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-09T12:18:04Z |
|
dc.date.available |
2024-07-09T12:18:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Дуганова А. Р. Засоби утворення слоганів в китайськомовній рекламі (на основі рекламного дискурсу) : курсова робота з китайської філології / А. Р. Дуганова ; наук. кер. І. О. Костанда ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2024. – 29 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6919 |
|
dc.description.abstract |
В сучасному світі, реклами китайськомовного сегменту, займають особливе місце. З розвитком китайської економіки та, загалом, зростання впливу Китаю на глобальні ринки, попит на дієві засоби китайськомовної реклами стає ще більш актуальним.
У даному контексті дослідження та аналіз засобів сворення китайськомовних слоганів в рекламі має велике значення для компаній, що прагнуть вдало просувати свою продукцію на китайському ринку.
У даній роботі розглядатимуться засоби, за допомогою яких ствоюрються слогани в китайськомовній рекламі. |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.title |
Засоби утворення слоганів в китайськомовній рекламі (на основі рекламного дискурсу) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |