Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хейлик, Анастасія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-07-28T12:21:21Z | |
dc.date.available | 2024-07-28T12:21:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Хейлик А. О. Графічні романи та їх адаптація на великому екрані = Graphic Novels and Their Transition to the Big Screen : курсова робота / А. О. Хейлик ; наук. кер. Г. С. Рикова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 21 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7057 | |
dc.description.abstract | Курсова робота "Адаптація графічних романів у кіно" досліджує вплив адаптації графічних романів у кіно на культурний пейзаж та індустрію. У роботі аналізується явище адаптації графічних романів у кіно та його вплив на сприйняття цих творів та економіку галузі. Робота досліджує фільми, засновані на графічних романах, які вплинули на культурний пейзаж, змінивши сприйняття графічних романів як серйозного мистецтва. Фільми, такі як "Темний лицар" і "Чоловіки-стражі", відкрили нові горизонти для кінематографа та продемонстрували глибину та складність коміксів широкій аудиторії. З промислового боку адаптація графічних романів у фільми стимулює економічний розвиток кінематографічної промисловості, відкриваючи нові можливості для інновацій та розвитку технологій у сфері візуальних ефектів та технік виробництва. В цілому адаптація графічних романів у фільми є важливим культурним та промисловим явищем, яке впливає на обидві сфери, сприяючи розвитку кіно та розширенню аудиторії для графічних романів. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т. | en_US |
dc.subject | adaptation | en_US |
dc.subject | graphic novels | en_US |
dc.subject | cinema | en_US |
dc.subject | cultural landscape | en_US |
dc.subject | industry | en_US |
dc.subject | perception | en_US |
dc.subject | economics | en_US |
dc.subject | films | en_US |
dc.subject | audience | en_US |
dc.subject | innovation | en_US |
dc.subject | technology | en_US |
dc.subject | visual effects | en_US |
dc.subject | адаптація | en_US |
dc.subject | графічні романи | en_US |
dc.subject | кіно | en_US |
dc.subject | культурний пейзаж | en_US |
dc.subject | індустрія | en_US |
dc.subject | сприйняття | en_US |
dc.subject | економіка | en_US |
dc.subject | фільми | en_US |
dc.subject | аудиторія | en_US |
dc.subject | інновації | en_US |
dc.subject | технологія | en_US |
dc.subject | візуальні ефекти | en_US |
dc.title | Графічні романи та їх адаптація на великому екрані | en_US |
dc.title.alternative | Graphic Novels and Their Transition to the Big Screen | en_US |
dc.type | Other | en_US |