dc.contributor.author |
Левицька, Поліна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-05T19:27:56Z |
|
dc.date.available |
2024-08-05T19:27:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Левицька П. С. Прикметники як засоби привернення та утримання уваги адресата в текстах англомовних інтернет-новин = Adjectives as a means of attracting and maintaining the addressee’s attention in English online news texts : курсова робота / П. С. Левицька ; наук. кер. С. І. Потапенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 28 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7110 |
|
dc.description.abstract |
Курсова робота «Прикметники як засоби привернення та утримання уваги адресата в текстах англомовних інтернет-новин» досліджує теоретичні основи та практичне застосування прикметників у текстах онлайн-новин, особливо зосереджуючись на їхній ролі в залученні та утриманні уваги читачів. У Частині I створено теоретичну базу, обговорюючи функції та структуру англійських текстів онлайн-новин, а також текстову роль прикметників. Частина II присвячена практичному аналізу новинних текстів BBC, досліджуючи, як прикметники використовуються в заголовках і в тексті статей, щоб захопити та підтримувати зацікавленість читачів. В анотації підкреслюється значення прикметників у формуванні впливу та ефективності новинного контенту, особливо в цифровому медіа-ландшафті. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
заголовок |
en_US |
dc.subject |
прикметники |
en_US |
dc.subject |
привернення уваги |
en_US |
dc.subject |
утримання уваги |
en_US |
dc.subject |
новини |
en_US |
dc.title |
Прикметники як засоби привернення та утримання уваги адресата в текстах англомовних інтернет-новин |
en_US |
dc.title.alternative |
Adjectives as a means of attracting and maintaining the addressee’s attention in English online news texts |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |