Repository of
Kyiv National Linguistic University

Типи залучення в англомовній рекламі

Show simple item record

dc.contributor.author Пудкалюк, Єва Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-08-06T19:41:43Z
dc.date.available 2024-08-06T19:41:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пудкалюк Є. І. Типи залучення в англомовній рекламі = Types of appeal in English advertisements : курсова робота / Є. І. Пудкалюк ; наук. кер. І. А. Редька ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 33 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7115
dc.description.abstract Курсова робота на тему “Types of appeal in English advertisements” присвячена розбору та аналізу різних типів залучення в англомовних рекламних оголошеннях. Дослідження складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, резюме, списку використаної літератури та джерел фактичного матеріалу. У першому розділі Theoretical foundations of advertising appeals” («Теоретичні основи рекламних залучень») визначаються поняття реклами, рекламного залучення та їх роль, розглядаються теоретичні підходи до їх розуміння. Також висвітлюється вплив психології та досліджень споживчої поведінки на розвиток сучасних рекламних залучень. Особлива увага приділяється зв’язку між рекламними залученнями та лінгвістикою. У другому розділі “Analysis of types of appeal in English advertisements” («Аналіз типів залучення в англомовній рекламі») надається детальний аналіз різних типів рекламних залучень, що використовуються в англійській рекламі. Зокрема, розглядаються емоційні залучення, залучення кохання та романтики, сексуальні залучення, залучення, що використовують страх та тривогу, а також гумористичні залучення. Основна увага в ході дослідження приділяється тому, як мова впливає на сприйняття рекламного повідомлення. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject advertisement appeals en_US
dc.subject linguistic techniques en_US
dc.subject cognitive appeals en_US
dc.subject social appeals en_US
dc.subject emotional appeals en_US
dc.subject love and romance appeals en_US
dc.subject sexual appeals en_US
dc.subject fear and anxiety appeals en_US
dc.subject humorous appeals en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламні залучення en_US
dc.subject лінгвістичні прийоми en_US
dc.subject когнітивні залучення en_US
dc.subject соціальні залучення en_US
dc.subject емоційні залучення en_US
dc.subject залучення кохання та романтики en_US
dc.subject сексуальні залучення en_US
dc.subject залучення страху та тривоги en_US
dc.subject гумористичні залучення en_US
dc.title Типи залучення в англомовній рекламі en_US
dc.title.alternative Types of appeal in English advertisements en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account