dc.contributor.author |
Залевський, Михайло Валерійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-07T18:56:11Z |
|
dc.date.available |
2024-08-07T18:56:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Залевський М. В. Засоби виразності в сучасній англомовній і україномовній рекламі = Means of Expressiveness in Modern English- and Ukrainian-language Advertising : курсова робота / М. В. Залевський ; наук. кер. І. С. Кириченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 23 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7132 |
|
dc.description.abstract |
Курсова робота «Засоби виразності в сучасній англомовній та україномовній рекламі проводить дослідження лінгвістичних, граматичних та стилистічних засобів виразності, які використовуються у сучасній англомовній та україномовній рекламі з метою дізнатися різницю побачити різницю між подачею та використанням різних засобів в обидвох мовах.
У роботі проаналізований різний спектр лінгвістичних, семасіологічних та синтаксичних засобів, такі як: метафора, епітети, гіперболи, персоніфікація, антитеза та паралелізм. Використовуючи відомі слогани популярних брендів, ми дослідили як вони використовуються, яку роль відіграють та їх вплив на покупців. Проаналізувавши ці використанні засоби мовлення в рекламі англійської та українською мовами, дослідження демонструє мовні та культурові особливості та їх відмінності.
Практична цінність роботи погаляє у можливості подальшого використання результатів дослідження при навчанні студентів-філологів стилістики та аналізу сучасних англо та україномовних реклам.
Робота складається з двух розділів. У першому розділі окреслене теоретичне підґрунття та закріпляються навединими прикладами. У другому розділі розповідається про використання засобів виразності в сучасній англомовній та україномовній рекламі. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
англомовна та україномовна реклама |
en_US |
dc.subject |
засоби виразності |
en_US |
dc.subject |
лексичні, семасіологічна та синтаксичні засоби |
en_US |
dc.title |
Засоби виразності в сучасній англомовній і україномовній рекламі |
en_US |
dc.title.alternative |
Means of Expressiveness in Modern English- and Ukrainian-language Advertising |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |