Repository of
Kyiv National Linguistic University

Особливості управління маркетінгом і рекламою в організації (на прикладі ТОВ «Каркат Фешн»)

Show simple item record

dc.contributor.author Бібакова, Єлизавета Маратівна
dc.date.accessioned 2020-06-09T09:10:38Z
dc.date.available 2020-06-09T09:10:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бібакова Є. М.Особливості управління маркетінгом і рекламою в організації (на прикладі ТОВ «Каркат Фешн»): кваліфікаційна робота бакалавра / Є. М. Бібакова; наук. кер. Шульпіна Н.В.; Київ. нац. лінгв. ун.-т. - К., 2020. - 96 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/713
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи – дослідити особливості управління маркетингом та рекламою у ТОВ «Каркат Фешн» та запропонувати перспективні напрямки його удосконалення. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Особливості управління маркетінгом і рекламою в організації (на прикладі ТОВ «Каркат Фешн») en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account