dc.contributor.author |
Боровський, Владислав Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T09:18:21Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T09:18:21Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Боровський В. О. Формування та реалізація конкурентної стратегії організації (на прикладі ПП "Компанія Легасі") / В. О. Боровський; наук. кер. А. В. Богачова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 83 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/714 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження - сформувати конкурентну стратегію для ефективної реалізації цілей організації. Дана мета зумовила постановку та рішення наступних завдань: - провести аналіз сутності та видів конкурентних стратегій; проаналізувати ПП «Компанія Легасі» як суб'єкт господарювання; розглянути діяльність основних конкурентів підприємства; описати реалізацію конкурентної стратегії ПП «Компанія Легасі»; проаналізувати засоби покращення конкурентної стратегії; визначити перспективи втілення конкурентної стратегії на прикладі ПП «Компанія Легасі» |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Формування та реалізація конкурентної стратегії організації (на прикладі ПП "Компанія Легасі") |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |