Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування та реалізація конкурентної стратегії організації (на прикладі ПП "Компанія Легасі")

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боровський, Владислав Олегович
dc.date.accessioned 2020-06-09T09:18:21Z
dc.date.available 2020-06-09T09:18:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Боровський В. О. Формування та реалізація конкурентної стратегії організації (на прикладі ПП "Компанія Легасі") / В. О. Боровський; наук. кер. А. В. Богачова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 83 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/714
dc.description.abstract Мета дослідження - сформувати конкурентну стратегію для ефективної реалізації цілей організації. Дана мета зумовила постановку та рішення наступних завдань: - провести аналіз сутності та видів конкурентних стратегій; проаналізувати ПП «Компанія Легасі» як суб'єкт господарювання; розглянути діяльність основних конкурентів підприємства; описати реалізацію конкурентної стратегії ПП «Компанія Легасі»; проаналізувати засоби покращення конкурентної стратегії; визначити перспективи втілення конкурентної стратегії на прикладі ПП «Компанія Легасі» en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Формування та реалізація конкурентної стратегії організації (на прикладі ПП "Компанія Легасі") en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу