dc.contributor.author |
Синекоп, Оксана Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-15T12:29:33Z |
|
dc.date.available |
2024-10-15T12:29:33Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Синекоп О. С. Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук за спец. 01 Освіта / Педагогіка; 011 "Освітні, педагогічні науки" / О. С. Синекоп ; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва. – Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 718 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7202 |
|
dc.description.abstract |
У дисертації впреше обґрунтовано й розроблено проблему диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування (ПОАС) майбутніх фахівців з інформаційних технологій (ІТ). У ході дослідження виділено види диференціації (за рівнем володіння іноземною мовою, за навчальним стилем); окреслено психолого-педагогічні передумови ефективного диференційованого навчання ПОАС майбутнього ІТ фахівця. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
диференційоване навчання |
en_US |
dc.subject |
англійська мова професійного спрямування |
en_US |
dc.subject |
професійно орієнтоване англомовне спілкування |
en_US |
dc.subject |
професійно орієнтована іншомовна комунікативна компетентність |
en_US |
dc.subject |
4D-навчальний стиль |
en_US |
dc.subject |
рівень володіння іноземною мовою |
en_US |
dc.subject |
рівень індивідуальної і групової автономії |
en_US |
dc.subject |
майбутні фахівці з інформаційних технологій |
en_US |
dc.subject |
differentiated instruction of professionally oriented English-language communication |
en_US |
dc.subject |
professional communication in English |
en_US |
dc.subject |
English for Specific Purposes |
en_US |
dc.subject |
professional foreign language communicative competence |
en_US |
dc.subject |
4D-learning style |
en_US |
dc.subject |
level of foreign language proficiency |
en_US |
dc.subject |
level of individual and group autonomy |
en_US |
dc.subject |
prospective IT professionals |
en_US |
dc.title |
Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |