Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синекоп, Оксана Степанівна
dc.date.accessioned 2024-10-15T12:29:33Z
dc.date.available 2024-10-15T12:29:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Синекоп О. С. Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук за спец. 01 Освіта / Педагогіка; 011 "Освітні, педагогічні науки" / О. С. Синекоп ; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва. – Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 718 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7202
dc.description.abstract У дисертації впреше обґрунтовано й розроблено проблему диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування (ПОАС) майбутніх фахівців з інформаційних технологій (ІТ). У ході дослідження виділено види диференціації (за рівнем володіння іноземною мовою, за навчальним стилем); окреслено психолого-педагогічні передумови ефективного диференційованого навчання ПОАС майбутнього ІТ фахівця. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject диференційоване навчання en_US
dc.subject англійська мова професійного спрямування en_US
dc.subject професійно орієнтоване англомовне спілкування en_US
dc.subject професійно орієнтована іншомовна комунікативна компетентність en_US
dc.subject 4D-навчальний стиль en_US
dc.subject рівень володіння іноземною мовою en_US
dc.subject рівень індивідуальної і групової автономії en_US
dc.subject майбутні фахівці з інформаційних технологій en_US
dc.subject differentiated instruction of professionally oriented English-language communication en_US
dc.subject professional communication in English en_US
dc.subject English for Specific Purposes en_US
dc.subject professional foreign language communicative competence en_US
dc.subject 4D-learning style en_US
dc.subject level of foreign language proficiency en_US
dc.subject level of individual and group autonomy en_US
dc.subject prospective IT professionals en_US
dc.title Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу