Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Синекоп, Оксана Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-15T12:29:33Z | |
dc.date.available | 2024-10-15T12:29:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Синекоп О. С. Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук за спец. 01 Освіта / Педагогіка; 011 "Освітні, педагогічні науки" / О. С. Синекоп ; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва. – Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 718 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7202 | |
dc.description.abstract | У дисертації впреше обґрунтовано й розроблено проблему диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування (ПОАС) майбутніх фахівців з інформаційних технологій (ІТ). У ході дослідження виділено види диференціації (за рівнем володіння іноземною мовою, за навчальним стилем); окреслено психолого-педагогічні передумови ефективного диференційованого навчання ПОАС майбутнього ІТ фахівця. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т | en_US |
dc.subject | диференційоване навчання | en_US |
dc.subject | англійська мова професійного спрямування | en_US |
dc.subject | професійно орієнтоване англомовне спілкування | en_US |
dc.subject | професійно орієнтована іншомовна комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | 4D-навчальний стиль | en_US |
dc.subject | рівень володіння іноземною мовою | en_US |
dc.subject | рівень індивідуальної і групової автономії | en_US |
dc.subject | майбутні фахівці з інформаційних технологій | en_US |
dc.subject | differentiated instruction of professionally oriented English-language communication | en_US |
dc.subject | professional communication in English | en_US |
dc.subject | English for Specific Purposes | en_US |
dc.subject | professional foreign language communicative competence | en_US |
dc.subject | 4D-learning style | en_US |
dc.subject | level of foreign language proficiency | en_US |
dc.subject | level of individual and group autonomy | en_US |
dc.subject | prospective IT professionals | en_US |
dc.title | Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій | en_US |
dc.type | Other | en_US |