dc.contributor.author |
Полозок, Дарія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-18T20:02:58Z |
|
dc.date.available |
2024-10-18T20:02:58Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Полозок Д. С. Структурно-семантичні особливості турецьких лінгвокультурем (на матеріалі мультсеріалу “Насреддін Ходжа – мандрівник у часі”) / Д. С. Полозок // Вісник КНЛУ. Сер. Філологія. - 2024. - Т. 27. - № 1. - С. 162 - 173 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7233 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено комплексному дослідженню лінгвокультурних і прагматичних
особливостей турецькомовного мультиплікаційного дискурсу з метою розкриття взаємозв’язку
між мовленнєвими засобами, культурними контекстами і сприйняттям інформації респондентами.
У роботі запропоновано врахувати різноманітні контекстуальні й культурні аспекти, що впливають
на способи використання мови в мультиплікаційному контенті, зосереджуючись на взаємозв’язку
між лінгвістичними особливостями турецької мови і культурними нюансами, що впливають на
його розуміння і сприйняття. Врахування цих чинників може виявитися корисним для глибшого
розуміння та аналізу мультиплікаційного дискурсу турецькомовного середовища, що зі свого
боку сприятиме розвиткові культурно-лінгвістичного дослідження. У статті здійснено аналіз
турецьких лінгвокультурем мультиплікаційного твору на прикладі мультсеріалу “Насреддін
Ходжа – мандрівник у часі”. Досліджено семантичні та структурні особливості лінгвокультурем,
мовні й культурні аспекти, які впливають на сприйняття та інтерпретацію твору. Акцентовано
на особливостях використання мовних засобів, символів і міфів для відображення національної
ідентичності та культурного контексту. Мультиплікаційний дискурс визначено як комплексне
комунікативне явище кінодискурсу. Уперше в українській тюркології досліджено використання
мовленнєвих засобів і комунікативних стратегій у турецькомовному мультиплікаційному
дискурсі та вплив культурних чинників на сприйняття інформації. Застосовано лінгвокультурний
підхід до аналізу турецькомовного мультфільму. Створено методику лінгвокультурного аналізу
мультфільму, що включає аналіз лінгвокультурем та їхню класифікацію. Результати дослідження
корисні для докладного вивчення турецької мови в контексті анімацій. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Філологія;Т. 27 - № 1 |
|
dc.subject |
Turkish animation discourse |
en_US |
dc.subject |
linguistic and cultural analysis |
en_US |
dc.subject |
linguocultural studies |
en_US |
dc.subject |
linguocultureme |
en_US |
dc.subject |
турецькомовний мультиплікаційний дискурс |
en_US |
dc.subject |
лінгвокультурологічний аналіз |
en_US |
dc.subject |
лінгвокультурологія |
en_US |
dc.subject |
лінгвокультурема |
en_US |
dc.title |
Структурно-семантичні особливості турецьких лінгвокультурем (на матеріалі мультсеріалу “Насреддін Ходжа – мандрівник у часі”) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |