Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хода, Анастасія Олегівна | |
dc.contributor.author | Чаюн, Ірина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-23T11:04:10Z | |
dc.date.available | 2024-10-23T11:04:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Хода А. О. Ед’ютейнмент як сучасна технологія навчання французької мови майбутніх філологів і перекладачів / А. О. Хода, І. О. Чаюн // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2023. - Вип. 38. - С. 59 - 66 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7255 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено доцільність використання сучасної технології ед’ютейнмент на практичних заняттях з французької мови. Наведено комплекс вправ з використанням цієї технології з опертям на вірш французького поета Поля Верлена “Chanson d’automne”. Запропоновано завдання й описано варіанти їх застосування на практичних заняттях з французької мови у форматах онлайн і оффлайн. Виявлено, що використання технології ед’ютейнмент сприяє кращому засвоєнню лексичного матеріалу, а також формуванню у студентів компетентності в аудіюванні й читанні та говорінні, а також лінгвосоціокультурної компетентності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія Педагогіка та психологія;Вип. 38 | |
dc.subject | технологія ед’ютейнмент | en_US |
dc.subject | вірш | en_US |
dc.subject | засіб | en_US |
dc.subject | навчання французької мови і культур | en_US |
dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | філологи | en_US |
dc.subject | перекладачі | en_US |
dc.subject | edutainment technology | en_US |
dc.subject | poem | en_US |
dc.subject | means | en_US |
dc.subject | teaching the French language and culture | en_US |
dc.subject | communicative competence | en_US |
dc.subject | philologists | en_US |
dc.subject | translators | en_US |
dc.title | Ед’ютейнмент як сучасна технологія навчання французької мови майбутніх філологів і перекладачів | en_US |
dc.type | Article | en_US |