dc.contributor.author |
Іщенко, Дарина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T11:30:47Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T11:30:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Іщенко Д. М. Організація сервісного обслуговування покупців і стимулювання продажу продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Зенітек») / Д. М. Іщенко; наук. кер. Н. В. Шульпіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 83 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/725 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є визначення пріоритетних напрямків вдосконалення організації сервісного обслуговування споживачів та виявлення шляхів підвищення ефективності заходів зі стимулювання продажу продукції ТОВ «Зенітек». Мета дослідження реалізується на основі вирішення таких завдань: дослідити сучасні підходи до максимізації рівня задоволення споживачів та фінансових результатів підприємства; розкрити специфіку особливостей роботи із цільовими споживачами на ринку організованих споживачів; проаналізувати взаємозв’язок сервісного обслуговування та стимулювання збуту; охарактеризувати організаційно-економічну діяльність підприємства; проаналізувати середовище функціонування підприємства; проаналізувати організацію сервісного обслуговування покупців та методи стимулювання продажів продукції підприємства; визначити пріоритетні напрямки вдосконалення організації сервісного обслуговування споживачів ТОВ «Зенітек»; надати рекомендації щодо підвищення ефективності заходів зі стимулювання продажу продукції підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Організація сервісного обслуговування покупців і стимулювання продажу продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Зенітек» ) |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |