Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формувальний контроль лексичної компетентності як складника міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свиридюк, Віра Петрівна
dc.date.accessioned 2024-10-23T19:31:23Z
dc.date.available 2024-10-23T19:31:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Свиридюк В. П. Формувальний контроль лексичної компетентності як складника міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови / В. П. Свиридюк // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2023. - Випуск 38. - С. 85 - 94 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7275
dc.description.abstract У статті розглядається формувальний контроль німецькомовної лексичної компетентності як вагомого складника міжкультурної комунікативної компетентності. Акцентовано взаємозв’язок об’єктів контролю із фаховими компетентностями освітньої програми спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації Німецька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов і культур у закладах вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти. Проаналізовано фахові компетентності освітньої програми та виокремлено знання, навички й уміння як об’єкти контролю німецькомовної лексичної компетентності. Внаслідок аналізу фахових джерел щодо питань контролю / самоконтролю, оцінювання / самооцінювання в процесі формування іншомовних навичок і вмінь з’ясовано, що успішне оволодіння лексичним аспектом залежить від певних лінгвістичних стратегій, виражених через прийоми, методи, засоби і способи їх реалізації. Конкретизовано об’єкти контролю лексичної компетентності та наведено приклади дотичних видів вправ. Зазначено вагомість лінгвістичної бази для розвитку міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови. Лексичний аспект уможливлює формування мовної картини світу, відтворення ціннісних орієнтирів народів, чия мова є предметом вивчення. Виокремлено модель формувального контролю, яка складається з п’яти опцій, з-поміж яких критерії й параметри оцінювання, бланки для самоконтролю й самооцінювання. Наведено приклади комунікативних продуктивних вправ із використанням методу проблемного навчання та залученням культурного асимілятора для здійснення формувального контролю лексичної компетентності. Описано перебіг виконання вправ, а також зосередено увагу на їхньому змісті, міжкультурний аспект якого визначає національно-культурні характеристики німецької мови. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Серія Педагогіка та психологія;Вип. 38
dc.subject міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність en_US
dc.subject лексична компетентність en_US
dc.subject об’єкти контролю en_US
dc.subject формувальний контроль en_US
dc.subject майбутні викладачі en_US
dc.subject intercultural foreign language communicative competence en_US
dc.subject lexical competence en_US
dc.subject objects of control en_US
dc.subject formative control en_US
dc.subject prospective teachers en_US
dc.title Формувальний контроль лексичної компетентності як складника міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу