Repository of
Kyiv National Linguistic University

Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного засобу реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Василенко, Валерія Юріївна
dc.date.accessioned 2024-11-06T14:58:17Z
dc.date.available 2024-11-06T14:58:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Василенко В. Ю. Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного засобу реклами = Emotion Evoking Strategies as an Effective Tool of Advertisement : кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / В. Ю. Василенко ; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 69 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7296
dc.description.abstract У міру розвитку рекламної індустрії розуміння механізмів, за допомогою яких емоційні стратегії впливають на споживацькі настанови та поведінку, стає дедалі важливішим. Це особливо актуально в контексті просування стилів життя, таких як веганство, де емоційні апеляції відіграють ключову роль у зміні споживацьких вподобань. Мета дослідження — вивчити використання стратегій, що викликають емоції, як ефективного інструменту рекламного впливу. Об'єктом дослідження є перлокутивний ефект емоційної реклами, що просуває веганський спосіб життя серед споживачів. Предметом дослідження є рекламні кампанії, спрямовані на просування веганського способу життя та продуктів, а також їх роль у формуванні споживчої поведінки. Новизна дослідження полягає в комплексному аналізі використання емоційних стратегій та перлокутивних ефектів у рекламних кампаніях, спрямованих на просування веганського способу життя. Особливу увагу приділено інтеграції різних типів мовленнєвих актів (директивних, репрезентативних, комісивних, експресивних та декларативних) у рекламному дискурсі з метою впливу на емоційний стан і поведінку споживачів. Дослідження поєднує лінгвістичний аналіз з прагмалінгвістичним підходом, що дозволяє глибше зрозуміти, як мова та візуальні засоби взаємодіють для створення переконливих рекламних повідомлень. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject емоційна реклама en_US
dc.subject веганський маркетинг en_US
dc.subject прагмалінгвістика en_US
dc.subject перлокутивний ефект en_US
dc.subject комунікативні стратегії en_US
dc.subject споживча поведінка en_US
dc.title Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного засобу реклами en_US
dc.title.alternative Emotion Evoking Strategies as an Effective Tool of Advertisement en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account