dc.contributor.author |
Остапчук, Антон Геннадійович |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T13:05:23Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T13:05:23Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Остапчук А. Г. Ефективніть маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ПТК ТОВ «АГPОМАТ»): кваліфікаційна робота бакалавра / А. Г. Остапчук; наук. кер. Тарасюк М. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 86 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/730 |
|
dc.description.abstract |
Метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка пропозицій щодо удосконалення ефективності маркетингової діяльності організації.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і
практичних питань, пов’язаних із процесом оцінки ефективності маркетингової діяльності організації. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Ефективніть маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ПТК ТОВ «АГPОМАТ») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |